Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011


Ο Κώστας Μπελεζώνης αποκλειστικά στο PATRA GOSSIP _ NEWS σπάει τη σιωπή του , μας μιλάει για όλους και για όλα , σε μια αποκλειστική συνέντευξη η οποία θα πολυσηζητηθεί και αναμένεται να προκλέσει τα δρόμετα της Πατρινής κοινωνίας ...


1 ) Καταρχάς Κώστα θες να μας πεις από ποια ηλικία ξεκίνησες να βρίσκεσαι μέσα στα δρώμενα της νυχτερινής ζωής της Πάτρας ?

K.M : Κοίταξε να δεις , εγώ από την φύση μου είμαι ένα άτομο που βγαίνω από πολύ μικρή ηλικία , σε διάφορα μέρη ψυχαγωγίας και διασκέδασης και όπως όλοι σας γνωρίζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια είμαι ενεργό μέλος του Πατρινού καρναβαλιού . Τα τελευταία 4 χρόνια εγώ και κάποια άλλοι φίλοι μου , βγάζουμε το δικό μας γκρουπ στο καρναβάλι , όπως και ουκ ο λίγες φορές διοργανώνουμε διάφορα event . Έτσι σε σύντομο χρονικό διάστημα μπήκαμε πιο ενεργά στη νυχτερινή διασκέδαση της Πάτρας όταν ανέλαβα την διοίκηση γνωστού νυχτερινού club στο χώρο της πλαζ .


2 ) Ο κόσμος της Πάτρας σε γνώρισε μέσα από τον χώρο της πυγμαχίας ...

Κ.Μ : Είναι γνωστό ότι από μικρός ασχολούμαι με την πυγμαχία . Στην αρχή το ξεκίνησα για χόμπι αλλά στη συνέχεια κατάλαβα ότι μέσα από την αδρεναλίνη του συγκεκριμένου αθλήματος , νιώθω γεμάτος από ενέργεια και είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να ξεπερνάς τα άγχη και τις φοβίες σου . Πάντως στην πόλη μας η πυγμαχία είμαι ένα άθλημα αρκετά παρεξηγημένο , από διάφορα ανασφαλή  άτομα . Το να είσαι αθλητής της πυγμαχίας δεν συνεισάγεται με υψηλές χρηματικές απολαβές , πάρα  μόνο σε δόξα και σε τιμή . Όταν βέβαια ασχολείσαι σε επαγγελματικό  επίπεδο  όπως εγώ , θα πρέπει να προπονείσαι  αρκετές ώρες την ημέρα , να  στερείσαι  πράγματα και βέβαια να είσαι απόλυτα  συγκεντρωμένος 100/100 στον στόχο σου .Πάντως εγώ από την μεριά μου σαν Κώστας θα προέτρεπα  και ενθάρρυνα όλα τα μικρά  παιδιά να ασχοληθούν με το χώρο της πυγμαχίας  γιατί το μόνο που έχουν είναι να κερδίσουν . επαγγελματικό

3) Τα τελευταία χρόνια σε βλέπουμε σε κάτι το εντελώς καινούργιο , στο ρόλο του επιχειρηματία ...

Κ.Μ : O κόσμος της Πάτρας από την πρώτη στιγμή με αγάπησε και με ακολούθησε σε κάθε μου καινούργιο βήμα . Θα έλεγα ότι  δειλά δειλά συστηθήκαμε στο Πατρινό  κοινό  μέσα από τις διακρίσεις στο χώρο της πυγμαχίας . Στη συνέχεια τα διάφορα καρναβαλικά γκρουπ συντέλεσαν στο να γίνω πιο γνωστός . Πάντως το μεγάλο βήμα στη ζωή μου   ( σαν επιχειρηματίας ) έγινε τη χρόνια 2009-2010 όταν  εγώ και ένας  άλλος φίλος μου , αναλάβαμε την διοίκηση πολύ γνωστού νυχτερινού club ( Reja Club ) , και στο σημείο αυτό θα ήθελα  μέσα  από την καρδιά μου να ευχαριστήσω  όλους τους κατοίκους της Πάτρας ,οι  οποίοι με στήριξαν πάρα μα πα πάρα πολύ και βέβαια η επιτυχία μου κατά κάποιο βαθμό οφείλεται σε αυτούς .


4)  Πλέον οι Πατρινοί που μπορούν να σε βρουν ...?

K.M : Ο καθένας πλέον έχει την δυνατότητα να μας βρει σε ένα εντελώς καινούργιο χώρο που έχουμε δημιουργήσει με πολύ αγάπη και μεράκι , και σας διαβεβαιώνω ότι η διασκέδαση , ο χορός , το ποτό και τα ξενύχτια δεν έχουν τελειωμό, ιδίως σε μια περίοδο  έντονης  οικονομικής  ύφεσης  οπού ο καθένας μας έχει  τόσο  ανάγκη  από  πραγματική  αυθεντική Ελληνική και μη διασκέδαση . Έτσι λοιπόν το μαγαζί μας λέγεται PUCEBIL 19-21 RESCUE CAFE BAR . Λειτουργούμε από το Μάρτιο του 2010 . Είμαστε ανοιχτά από της 7 το πρωί μέχρι της πρώτες πρωινές ώρες , με διάφορα event και πολλά live  λαϊκά και έντεχνα . Θα χαρούμε  πάντως  ιδιαιτέρα να μας επισκεφθείτε  πολύ  σύντομα .


5) 
 Κώστα το έχεις να πεις σε όλους αυτούς που σε χουν πολεμήσει κατά περιόδους ...?

K.M : Πραγματικά δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να μπω τώρα σ αυτό το τρυπάκι και σχολιάσω το τι έχουν πει κάποια άτομα για μένα και ούτε με ενδιαφέρει . Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου και η διαπαιδαγώγηση που μου έχει  περάσει η οικογένεια μου . Εγώ  κοιτάω τον εαυτό μου , τώρα αν κάποια άτομα ασχολούνται μαζί μου χωρίς βεβαία να τους έχω  δώσει το παραμικρό  δικαίωμά , πραγματικά με αφήνει  λίγο  έως  πολύ  αδιάφορο . Δεν σας κρύβω ότι  υπήρξαν αρκετές στιγμές στη ζωή μου που είπα μέσα μου " ΦΤΆΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΗΤΑΝΕ " . Πάντως είμαι ένα  άτομο που δεν πολεμάει με σπαθί και μίσος αλλά  μόνο με αγάπη ...”  Την πανοπλία έβγαλα που μου είχατε  δώσει την έθαψα στο χώμα  μήπως λουλούδι φυτρώσει .. Όλα τα έβγαλα και είμαι  γυμνός , ορκίστηκα μέχρι το τέλος να είμαι  αληθινός “ . Όπως  κατάλαβες  είναι  στίχος  τραγουδιού και σε αρκετές  δύσκολες  στιγμές μιλάω μέσα από αυτό .





6)  Αυτό το χρονικό διάστημα  είσαι ερωτευμένος ..?

KM : Χαχαχαχα ( γελάει ) ... Μου αρέσει αρκετά η ερώτηση σου ... Κοίταξε θα σου πω πως πάντοτε  ήμουν ερωτευμένος  καθώς και απογοητευμένος . Αυτό λοιπόν συμβαίνει και τη συγκεκριμένη  χρονική  στιγμή που με ρωτάτε . Πάντως θα το ήθελα πάρα πολύ να βρω την Ιθάκη μου και να σας
φέρω  ένα  μικρούλη Μπελαζονακι στη ζωή . ερωτευμένος

7) Κώστα πάντως η πληροφορίες μας λένε άλλα και κάνουν λόγο ότι  ξανθιά παρουσία σε έχει αναστατώσει ...


KM : Χαχαχα ναι όντως βρίσκεται και συγκεκριμένα βρέθηκε σε μια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μου και με στήριξε πάρα πολύ .Με στήριξε  ψυχικά και σωματικά και έτσι  δέθηκα πάρα πολύ μαζί της .. . Πάντως δεν είναι του χαρακτήρα μου να δημοσιοποιώ την εκάστοτε σχέση μου , διότι στη συνέχεια  μπορεί να μην είστε μαζί . Πάντως η κοπέλα που θα ανακοινώσω το όνομα της , να σίγουροι πως και θα την αποκαταστήσω .... χαχαχαχα ( Γελάει )

      ΣΕ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: