Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Αποκλειστική συνέντευξη του Μιχάλη Τσίπα ( Ποδοσφαιριστή της Άεκ Πατρών )





ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΙΠΑΣ : ΠΙΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ 


Ο Μιχάλης Τσίπας αγωνίζεται φέτος με την φανέλα της Αεκ Πατρών στο τοπικό πρωτάθλημα της Πάτρας . Πάντως μην σας ξεγελάει η εμφάνιση του , διότι δεν πρόκειται για έναν άπειρο ποδοσφαιριστή , αφού μετράει ούκ ο λίγες συμμετοχές , τόσο σε ομάδες του νομού Αχαίας ,  όσο και σε άλλους συλλόγους εκτός της πόλης       μας .


1) Καταρχάς Μιχάλη θέλω να μας πείς εάν απο μικρός ονειρευόσουν να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο ?



Μ.Τ : Από μικρή ηλικία θυμάμαι τον εαυτό μου να παίζει πάντοτε ποδόσφαιρο και με ελκούσε σε πολύ μεγάλο βαθμό ο χώρος του ποδοσφαίρου . Όπως κάθε μικρό παιδί , έτσι και εγώ ήθελα μια μέρα να αγωνιστώ με τα χρώματα μιας μεγάλης ομάδας 


2) Στη ποδοσφαιρική σου καριέρα, έχεις περάσει από πολλές ομάδες…


M.T : Ξεκίνησα την καριέρα μου στον Εθνικό Πατρών οπού έπαιξα εκεί για 2 χρόνια , στη συνέχεια αγωνίστηκα δανικός για 1 χρόνο στον Ολυμπιακό Πατρών . Αργότερα μετά από καλές εμφανίσεις πήρα μεταγραφή στο Πατραικό ομάδα Β Εθνικής . Τη χρονιά 2007 - 2008 αγωνίστηκα με τα χρώματα του Ρωμανού . Απο το 2009 έως σήμερα αγωνίζομαι με την ομάδα της  Άεκ Πατρών .

 
3 ) Εν τέλει, πόσο δύσκολη είναι η ζωή ενός επαγγελματία ποδοσφαιριστή;

M.T : Είναι αρκετά δύσκολη. Απαιτεί δυνατή θέληση, θυσίες, και να είσαι πολύ φιλόδοξος. Πρέπει πάντα να θέλεις να φτάνεις όλο και πιο ψηλά. Όταν ξεκίνησα έλεγα «θέλω να παίξω ως επαγγελματίας» , μόλις τα κατάφερα, έλεγα «θέλω να παίξω σε παραπάνω κατηγορία» και πάει λέγοντας

4)  Για την τάση των νέων παιδιών να θέλουν να γίνουν ποδοσφαιριστές, τη μόδα Messi, τι έχεις να πεις;

M.T.: Εντάξει είναι γνωστό πως τώρα πια όλα τα παιδιά θέλουν να γίνουν διάσημοι ποδοσφαιριστές, αλλά αυτό πιστεύω πως ξεκινά από τα απωθημένα των γονιών. Ο γιος μου πάντως δεν θα ήθελα να γίνει ποδοσφαιριστής. Έχω περάσει πολλά, και καλά και κακά, αλλά έτσι όπως είναι η Ελλάδα σε αυτές τις κατηγορίες τραβάς τα χειρότερα.


5)  Κορυφαίο Έλληνα ποδοσφαιριστή ποιόν θεωρείς;

M.T.: Από τους παλιούς, τον Σαραβάκο, ήταν το ίνδαλμά μου. Από τους νεότερους βλέπω πολλά υποσχόμενο τον Νίνη του ΠΑΟ. Τον παρακολουθώ και νομίζω πως θα έχει πού καλή πορεία.Επίσης τον Γ. Τζαβέλα που είναι πολύ καλός παίχτης και ανερχόμενο ταλέντο.


6) Οι μικρές τοπικές ομάδες πάντως φαίνεται ότι βγάζουν πολλά αστέρια…

M.T: Θα μπορούσαν να έχουν βγει και περισσότερα. 

7) Και ο λόγος που πιστεύεις ότι δεν βγήκαν;

M.T: Παλαιότερα κυρίως δεν εμπιστεύονταν τους μικρούς παίχτες. Όταν έπαιζα εγώ 17 ετών, όσο δηλαδή ήταν ο Νίνης του ΠΑΟ που τον έβαλαν να παίξει με την πρώτη ομάδα , εμάς μας έβαζαν να γυαλίζουμε πάγκους και εξέδρες ενώ έπαιζαν οι 35άρηδες.

8) Το 2005 βραβεύτηκες για το «Ευ Αγωνίζεσθε»;


M.T: Αυτό σχετίζεται με μια άτυχη στιγμή ενός παιδιού.Παίζαμε σε έναν αγώνα, εγώ ήμουν με το Πατραικό  και εκείνος με τον Απόλλων καλαμαριάς. Όπως σουτάρει κάποιος, χτυπάει στο κεφάλι το παιδί αλλά η φάση συνεχίζεται και μπαίνει γκολ. Κανείς δεν είχε καταλάβει τι είχε συμβεί, εγώ όμως τον είχα δει. Έτρεξα προς το μέρος του και συνειδητοποίησα πως του είχαν γυρίσει τα μάτια και η γλώσσα. Με πολύ θάρρος, του γύρισα την γλώσσα κανονικά και, πίστεψέ με, αν το ζήσεις αυτό, να ξέρεις πως από τα χέρια σου κρέμεται η ζωή ενός ανθρώπου, σε συγκλονίζει. Η σκηνή αυτή διήρκησε 20΄΄ και εγώ νόμιζα πως βρισκόμουν εκεί μία ώρα, ήταν τόσο έντονο.Το γεγονός μαθεύτηκε μέσω του Τύπου και έτυχε να συμπέσει με την απονομή των βραβείων.

9) Τέλος, πόσο σκέφτεσαι να συνεχίζεις να παίζεις;

Μ.Τ: Όσο αντέχω!


Δεν υπάρχουν σχόλια: